Pole dance VS Chair dance



Jag är så himla sugen på att testa, framförallt chair dance eller dance n´strip som det också kallas. Varför varför kommer det ingen kurs till Göteborg? Jag har ringt runt sen i somras till gym och dansställen, men nix. Tydligen genomfördes en kurs 2008, men efterfrågan tycks ju fortfarande vara stor. Såg dock att en kurs i Pole dancing startar i Masthugget nästa vecka. Kanske man skulle testa det i stället. Det ser grymt svårt ut måste jag säga, men himla kul. Tänk om man skulle köpa en stång och montera upp hemma i vardagsrummet så att man kan öva varje dag, ha ha. Skulle nog behöva köpa till en extra olyckfallsförsäkring då. Träning sker ju på egen risk. Detta tål att tänkas på under helgen.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha sånthär kanske vi skulle träna på hemma?

2010-06-03 @ 14:01:31
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/
Postat av: Natalie

stol-dansen tänkte jag på ;)

2010-06-03 @ 14:01:49
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0