Studio work


Gårdagens open pole (egen träning). Jag å Theres hade studion för oss själva så vi gick loss på lite grymma heels. Impad av dem som kan dansa med dessa, eller ens gå med dem he he. Övade också som en tok på gemini, men den vill liksom inte sitta ännu. Men snart snart snart hoppas jag. Körde 1,5 timme igår och man är verkligen helt slut efter det. Poledance är tuff träning både fysiskt och psykiskt (koncentration), men samtidigt otroligt roligt och givande, speciellt när man lyckas sätta ett nytt svårt trick. Det gäller bara att peppa sig själv och aldrig ge upp!

Kommentarer
Postat av: A

Schyssta skor :-)!

2010-08-25 @ 23:22:01
Postat av: TC

Hehe jag hoppas det =) Dina bilder blev ju jätte fina fast det e taget med mobilen =)

2010-08-27 @ 00:25:00
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

Ramlade över din blogg när jag letade efter info om poledance. Ser att det var ett tag sedan du skrev om träningsformen som du utövar eller har du kanske avvecklat?

Det ser så roligt ut!! Jag ska själv hoppa på nivå 1 om några veckor och det är intressant att läsa andra som utövar poledance.

Fina bilder på dig, du ser ut att ha riktigt roligt :D

2011-10-05 @ 11:33:20
URL: http://sensuellapoledance.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica

Åh vad trist, hoppas verkligen att du blir återställd.

Kul att höra hur du upplevde det :) Det ska bli intressant att se om det är stor skillnad mellan nivåerna i denna grupp som du upplevde. Nu blev man lite mer pirrig :D



Hoppas du får möjligheten att komma igång igen, men jag förstår om det tar tid. Handleder är inte att leka med.

2011-10-05 @ 15:12:45
URL: http://sensuellapoledance.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Har oxå snubblat på din blogg när jag har läst om poledance! Tränar du fortfarande? Jag ska börja nybörjar kursen nästa vecka! Ska bli såå kul! Något som jag har gått och funderat på och fick nu tummen ur och bokade plats! Har du fått köpt egen stång? // Hanna

2011-12-29 @ 14:47:25
Postat av: Turid

Hanna: Hej! Nej tyvärr blev det ingen fortsättning med poledance för mig. Skadade handleden under en träning och det höll i sig i minst ett halvår, så det har tyvärr inte blivit någon mer träning efter det. Får se om jag tar upp det någongångi framtiden. Var väldigt kul när man höll på, men nu har jag nog tappat det mesta. Var över ett år sen jag tränade sist. Lycka till! Du kommer säkert att få kul på kursen!

2011-12-29 @ 22:27:08
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, va tråkigt! Va det så illa att du blev sjukskriven oxå? Hoppas det går bättre för mig då! Och att du blir bra så du kanske kan börja igen!

2012-01-03 @ 11:01:20
Postat av: Turid

Hanna: Nej sjukskrivning behövdes inte. Kände bara att jag inte kunde utföra rörelserna i och med att man lyfter sig själv så mycket. Får se om jag börjar någon gång igen. Lycka till!

2012-01-03 @ 22:41:17
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0