Sånt man behöver





Häromdagen när jag kom hem från stan hade min almanacka från personlig almanacka kommit. Förra året hade jag rosa, men i år blev det en grå. Gillar verkligen att man kan bestämma själv hur innehållet ska se ut. Jag har t.ex valt att ha med dagens träning som en påminnelse, men också för att de är roligt att föra lite statistik över träningen man utför. Tog en sväng till på stan idag, hade tid hos piercingstudion för att äntligen få byra mina örhängen till nåt snyggare. Passade också på att köpa ny plånbok för det var verkligen på tiden. Har gått med samma gamla trasiga som jag lånat av J i flera år nu. Visst var den snygg i präglat skinn! Ny mascara med false lash effekt samt ett överlack slank också med. Nya örhängena ska jag fota å visa senare.

Kommentarer
Postat av: G

vad blev det för öronhänge nu då? Pärlor? :)

2010-01-27 @ 22:08:14
Postat av: Travel and fashion

G: Japp det blev pärlor! Du får se dem irl på söndag:-)

2010-01-28 @ 17:42:03
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0