Thai & termoskanna



Man kan tro att detta har blivit en matblogg..

Jag spenderade en eftermiddag på stan med att spana efter lite köksprylar till kalaset på söndag då jag fyller år. Letar efter en snygg temoskanna att servera tevatten ur, alternativt en stor och snygg vattenkokare som passar bra att servera ur.  Jag letar även tårtspade i plast, gärna rosa. Hojta till om ni vet nåt bra ställe. Jag har redan spanat in de vanliga kedjorna som Åhléns och Claes Ohlsson, även NK, men där kanske jag gör en runda till. På kvällen mötte jag upp en kompis för lite mat. Det blev en thairestaurang i Linné. Paneng är en favorit.

Har köpt lite smått & gott som jag visar imorgon.

Kommentarer
Postat av: A

Clas Ohlson har ALLT, men inte rosa saker. Det är ju en butik för män som vill bli pojkar...;-).



Men dessa kanske tilltalar fröken O?



http://www.bluebox.se/storbild_popup.asp?src=bilder/varor/a03421_3.jpg



http://www.bluebox.se/storbild_popup.asp?src=bilder/varor/a00148_3.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0