Stockholm



Min blogghörna på Kungsholmen




Kungsholmen - me like




Ben & Jerrys glasscafé i Gamla Stan. Väl värt ett besök!




Jamaican me crazy, macadamia chocolate & frosted cone. Yammi:-)




Utsikten från Katarinahissen




Tempurafriterade tigerräkor, tamago, avokado, grön sparris, masagorom, gräslök - inside out med East sweet sauce
(översta bilden) ♥.

Underbar Sushi på Restaurang East Stureplan. De hade min absoluta favorit Tempura roll. Ni bara måste pröva Tempura om ni inte gjort det innan, dyrare förstås, men väl värt priset.
Sjukt gott! Har bara ätit det i L.a innan. Finns ej i Gbg tyvärr vad jag vet.

Befinner mig i storstaden nu mitt under bröllopsyra å allt. Bor finemang i en toppenlägenhet i mysiga Kungsholmen. Blir här över helgen för att hälsa på vänner till J som nu har flyttat från denna lägenhet till en större i Skarpnäck. Imorgon tar vi tuben dit för lite barbeque och häng i nåt friluftsområde. Kvällen gissar jag kommer ägnas åt The Wedding. På söndag ska vi göra stan och jag ska fota en massa, äta brunch och gå på café. Tyvärr fick jag inte med kabeln till kameran, så jag lägger upp bilderna när jag kommer hem i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0