Strike a pose






Ikväll bjuder jag på mig själv, dvs jag bjuder på lite pics från kvällens open pole träning. Dom här skorna var inte att leka med kan jag säga, hal som en ål har plötsligt fått en helt ny innebörd:-). Filmade också en liten minikoreografi jag satte ihop hux flux och blev faktiskt riktigt nöjd för att va hyfsat ny på detta. I framtiden bjuder jag kanske på fler bilder och mer avancerade tricks. Tyvärr kommer jag ju aldrig ihåg vad denna snurr heter. Nån som vet? Godnatt nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: A

Fy dig! Inte hålla på med sådant i kyrkans lokaler ;-). Ett tips om du inte får plats med en stång hemma källaren - skaffa en flaggstång i trädgården ;-).

2010-06-16 @ 22:36:18
Postat av: Anonym

heii fan va snyggt

vart dansar du ngnstans?

2010-06-17 @ 00:31:11
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0