Lördagen i bilder




Lördagen spenderades på stan och startades med frukost/brunch på ett av mina favoritfik Biscuit. Jag bara älskar deras bröd, scones, marmelader och allt annat med! Kikade runt i en massa affärer, men det var så sjukt mycket folk så någon shopping blev det inte. Sökte med ljus och lykta efter den rosa tunikan med guldbroderier från Odd Molly som tog slut på fem röda hos Minzo. Till slut fann jag den i alla fall på Milk and Honey, men det blev inget köp eftersom jag tyckte att jag såg ut som ett tält i den. I stället blev det lunch/middag på Kosmos och  därefter bio, Farsan och biogodis så klart! Filmen var sådär. Den roligaste senen visas redan trailern. Hyr den i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0