Inspiration




Är sugen på att göra något med håret igen, det blir jag alltid när jag sparar ut håret och har en tråkig utväxt. Hade verkligen tänkt att försöka låta bli att bleka om eller göra nya slingor pga att det har blivit så slitet, men när jag ser dessa bilder på Paris blir jag himla sugen på både frisyr och färg. Tycker hon är skitsnygg i lätt uppklippt bob och snedbena, det passar henne bättre än långt hår enligt mig. Dessutom är jag sjukt sugen på extentions igen, man blir helt klart beroende när man väl har börjat, långt hår kanske brunt med stora lockar i som Jessica Alba är en annan dröm. Hon är enligt  mig en av Hollywoods klart vackraste kvinnor.  Som brunette kan jag tona håret i stället, vilket inte sliter på samma sätt, dock älskar jag ju att vara blond och kommer alldeles säkert att vilja gå tillbaka till det inom kort igen. Ahhh, dessa i-landsproblem, what to do, what to do?

Kommentarer
Postat av: Stina

Blont röstar ja på, absolut snyggast på sommaren!

ska ha ett litet överraskningskalas för Pablo på söndag kl 15!!

hoppas att ni kan komma :)

2010-05-03 @ 22:12:21
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Guuu va läcker Paris var i den korta bobben =) Lovely!! Nu blir man sugen på kort igen fast naaaa blir inget klipp här inte i sommar allfall=)=)=)=)

2010-05-11 @ 16:22:34
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Stina: Det är sant, blont är snyggt till sommaren!



Areyanna: Ja, visst blir man sugen att klippa till, men samtidigt vill man ju att det ska bli längre, svårt val, man får väl ta till extensions igen:-)

2010-05-11 @ 21:09:47
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Natalie

Fast du har ju redan blont, de hade vart kul att se dig me lite mörkare hår tycker jag, och brunt kan vara görläckert på sommarn också. Just do it, är ju enkelt och billigt att färga mörkare hemma!

2010-07-08 @ 15:11:18
URL: http://littlemisstiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0