1:a Advent



Det blev ändrade planer för helgen i och med att båda varit sjuka. Lite adventsfint har vi i alla fall fixat. Stjärnorna är uppe, lyktan står på trappen, adventsljusstaken som jag fixade förra året står på bordet. Jag har även målat ett sista lager lackfärg på tv-bord och byrå, så skönt att vara klar med det. Så fort det torkat och allt är i ordning i vardagsrummet ska jag ta en bild och visa er.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Först en skön lång dusch, sen ska jag fixa hemgjorda köttbullar och potatismos, sås och lingon. Mums. Ska avsluta med en film också så klart och förbereda mig för en vecka på kontoret.

En mysig kväll önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0