Sjuk frisk sjuk



Pannkaka med hjortron.

Hallå vad är det som händer, har blivit sjuk igen efter att ha varit frisk i en vecka. Jag som nästan aldrig är sjuk, det måste bero på att jag vickat så mycket i skolorna de senaste veckorna, barnen hostar och snörvlar och det sprider sig till lärarna och jag får rycka ut. Jag hopps nu att detta blir kortvarigt, då jag som sagt har tagit på mig ett nytt projekt under de närmaste månaderna där jag måste vara på topp, prestera och visa framfötterna. Det går alltså inte an att vara sjuk nu. Nåväl, dagen har varit lugn, och snart blir det lite roligt på tv, Robinson och Ladies på Östermalm. En liten hälsning fick ni i allafall. Till helgen har jag planerat in lite kul där kameran ska följa med, då blir det förhoppningsvis lite roligare updates. Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0