Från det ena till det andra



Från livets viktigheter går jag nu direkt till dess ytligheter. Har nämligen ägnat några viktiga minuter åt att rengöra mina makeup-penslar. Det är sånt man ska göra då och då, men jag är alldeles för slarvig och antagligen gror bakterierna finfint i dessa. Nu är det dock städat och fint i badrumsskåpet. Har även gjort en inventering av makeupen. Ett nytt rouge från MUS fick följa med hem från stan idag samt en liten ögonskuggspensel. Vad som saknas är ett rosa/nudefärgat läppstift/gloss samt svart och grå matt ögonskugga. Hur ofta rengör ni era penslar?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Påminner mig om att jag måste inhandla nya penslar. Det är bara så trist.

2011-01-09 @ 10:35:47
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Travel and fashion

Sofia: Ja, det e liksom sånt där nödvändigt ont..

2011-01-12 @ 20:18:34
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: A

Försöker att rengöra dem minst en gång i veckan, tyvärr hinner man knappt det när man har så mycket i skolan att göra!

2012-01-25 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0