Tacos hos oss



Ikväll hade vi vänner över på tacos. Jättekul att träffas när man inte setts på lång tid. Jobbar imorgon så det blir ingen sen kväll för mig.  Dagen har bestått i en hel del trädgårdsarbete och planering samt lite nya inköp. Börjar få ordning och reda på blommorna nu:-) Verkar till och med som att jag har fått lite gröna fingrar eftersom jag lyckats hålla liv i krukväxterna ocså såhär långt.  Pionerna blommar för fullt i rabatterna nu. Dessa var bland de första blommor vi satte. Tyvärr är de inte långlivade, utan har enbart en blomningstid på några dagar, men visst är de fina?! Det som saknas nu är balkongbordet och de små stolarna som ska målas, där ska mina krukväxter få bo så fort det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0