Sushi night





Bilder: 1-4 Peacock, 5-10 egna bilder,

Fredags kväll var Sushikväll på favoritrestaurangen Peacock Dinnerclub för lite Dim Sum, smårätter. Det blev Dragon Tempura roll (bild 5,8) och Dumplings (små degknyten fyllda med anka bild 4) doppade i plommon och kanel. Hur gott? Underbart! Är inte så förtjust i vanlig sushi, utan älskar när det är kryddigt, såsigt och en massa smak i.  Sist vi var här åt vi efterätterna (bild 6) som är pyttesmå, men jättegoda! Inredningen här är superläcker och liknar inte någoot annat ställe i Göteborg. Senare på kvällen är det nattklubb i samma lokaler, men vi drog istället vidare på bio och såg Jägarna 2. Kul och spännande att se uppföljaren då jag nyligen såg ettan för att uppdatera mig. Första filmen var nog trots allt snäppet vassare om ni frågar mig, men spännande den här också helt klart. Härlig fredag med andra ord!

Idag går jag i inredartankar och ska göra ett besök på Ikea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gott!

2011-10-01 @ 13:18:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofia

Mysigt! Hoppas du hittar någor fint på IKEA också.

2011-10-01 @ 14:18:47
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0