Årets första bad

 
Första doppet i Sverige för i år och kanske också det sista nu när det börjar gå mot höst. Riktigt skönt i vattnet faktiskt, ja efter att man vant sig och domnat av lite då förstås. Har blivit lite badkruka med åren så stod ju och fegade bra länge innan jag tog ett modigt och avgörande skutt ut i det blå. Ja bada fick jag göra själv, så J fick agera kameraman i stället. Förutom ett uppfriskande badminne och en myspys eftermiddag fick jag med mig hem ett knallrött lår att badda i aloevera. Varför blir man alltid så ivrig så fort solen visar sig?.
 
Kepsen har jag plockat fram ur garderobsgömman, den köptes för ungefär hundra år sedan, men känns ju lika aktuell idag efter att jag dammat av den något. Leobikininin är en favorit från H&M från förra eller förrförra säsongen.
 
Kommer att glädjas åt mitt fina badminne, när det blir mörkare tider och löven faller från träden. Vem vet förresten , det kan ju faktiskt bli ett andra dopp i år. Än är inte tiden ute.

Kommentarer
Postat av: Catta

Fin header! :)

Svar: Tackar:-)
Turids blogg

2012-08-17 @ 10:32:32
URL: http://walkonland.blogg.se/
Postat av: Karin O

Det var väl på tiden;)

Svar: Ja verkligen:-)
Turids blogg

2012-08-17 @ 12:37:11
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: EVELINA KNIPSTRÖM

Vackra och somriga bilder! =)

Svar: Tack fina!
Turids blogg

2012-08-20 @ 14:51:31
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0