Bloggkärlek

 
 
Jag har fått en utmärkelse av fina Jasmine med bloggen Baci a tutti som jag gärna följer. Jasmine bor i mitt älskade Italien. I hennes mysiga blogg bjuder hon förutom på sig själv och sin härliga humor även på fina bilder från Verona, livet och sin egna smyckestillverkning. 
 
 
När jag nu blivit nominerad vill jag gärna sprida bloggkärleken vidare. Det finns så många fina och härliga bloggar där ute. Förutom Jasmine ovan går mina utmärkelser vidare till följande bloggar idag.
  
                                             
       
♥ Ida med bloggen gingerbreadhouseblog för att hon är en sån inspirationskälla vad det gäller både inredning, stil och mat. Älskar hennes vackra hem och alla tips och ideér jag får när jag besöker bloggen.
 
♥ Carro med bloggen carromeller för att hon alltid bjuder på så många fina bilder och för jag har fått följa hennes spännande resa genom USA. Carro är en pigg och glad tjej med glimten i ögat.
 
♥Sofia med bloggen intheheadofs för att hon delar med sig av sitt sköna liv i den pulserande staden Berlin med både glamour och vardag. Samtidigt får jag en inblick i stadens kultur.
 
♥Anna med bloggen addspirit för att hon bjuder på härliga bilder och är en duktig fotograf som jag gärna blir inspirerad av. Hon är dessutom Göteborgare som jag vilket gör det extra roligt att kika in in i hennes blogg.
 
 
Reglerna för denna utmärkelse är:
  1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
  2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
  3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tusen tack rara! Fina ord som verkligen värmer ska du veta=)

Svar: Detsamma verkligen! Kram!
Turids blogg

2012-11-07 @ 21:51:50
URL: http://baciatutti.blogspot.it/
Postat av: Linn

Grattis till utmärkelsen! Och tack för fina bloggtips

Svar: Tack rara:-))
Turids blogg

2012-11-08 @ 07:45:38
URL: http://lyckoland.blogg.se
Postat av: Hanna Karlsson

Kul med utmärkelse. :-)

Svar: Tack snälla:-)
Turids blogg

2012-11-09 @ 05:54:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad roligt, grattis :) Ska kika in hos dina favoritbloggare :)
Trevlig helg!
Kram Nina.

Svar: Tack:-) Gör gärna det:-)
Turids blogg

2012-11-09 @ 13:37:45
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Sofia

Vad roligt! Tack snälla =)

2012-11-18 @ 15:18:10
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0