En helg går så fort

 
Har försökt kurera mig, men har samtidigt jobbat lite här hemma. Idag var en heldag med besök hos familj och gamla vänner. Känner mig inte helt kry än, men har en viktig vecka som väntar. Nu ska jag strax krypa ner i soffan med med en kopp te och Solsidan, samt sista avsnittet av Torka aldrig tårar utan handskar på svt play. Har ni kikat på den? Tycker den är riktigt bra, men blir så berörd, den är så sorglig ju! Hoppas att slutet för med sig något gott också, så att inte allt bara skedde utan mening. Jag undrar hur det går för Benjamin?
 
Hur har ni haft det finisar? Hoppas att ni haft en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tyckte jättemycket om de två första avsnitten av Torka aldrig, men det sista... Nja. Det kändes lite "hastigt och lustigt", som om författaren tröttnat på sin historia och bara ville diska av slutet på något sätt.

Svar: Jo, jag håller nog med, det där sista 20 åren gick lite väl fort. Det skulle behövts ett avsnitt till. Hade också velat veta vad B gjorde under dessa år, men det kanske man kan läsa mer om i böckerna i så fall..
Turids blogg

2012-10-28 @ 22:06:04
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Marina

En helt underbar serie. Länge sedan jag berördes som av denna. Såå sorglig! Har börjat att se om den från början igen :)

Svar: Ja, den var himla bra. Tur att play finns så man kan se om sina favoriter:-)
Turids blogg

2012-10-29 @ 18:55:18
URL: http://sommarroochvinterbo.blogspot.se
Postat av: Linda

Ja visst går helgerna allt för fort!

2012-10-30 @ 23:07:50
URL: http://liilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0