Bakluckeloppis

 
Idag besökte vi Bakluckeloppisen vid Slottskogsvallen för första gången. Helt otroligt vad mycket bilar det var på de två enorma parkeringarna. Bilden ovan visar bara en liten del av parkeringen. Massor av krimskrams, lite kläder, gamla fönster, spel och böcker samt försäljning av hembakat. Inget för mig här idag. Ett horn är jag visserligen lite sugen på, på bilden är det ett älghorn, men säljaren ville ha 600 kr för detta, så inget fyndpris direkt. Hade nog snarare tänkt mig något mindre ändå. Kul att ha varit här, det var premiärbesök på en drive-in loppis faktiskt. Men måste nog säga att jag föredrar butikerna ändå. Att kunna gå runt och fynda i lugn och ro är grejen för mig. Har ni provat Bakluckeloppis?

Kommentarer
Postat av: Jess

Eftersom jag bor granne med slottsskogen har jag varit där flera gånger. Har dock inte köpt något men det är mysigt att bara strosa runt och titta på alla saker och allt folk :)

Svar: Ah vad kul! Måste vara mysigt att bo så nära Slottskogen!
Turids blogg

2012-09-16 @ 10:38:49
URL: http://jessansworld.blogg.se
Postat av: Carro

Åh. Underbara loppisar. Det är med sorg jag inser att jag missade hela loppissommaren 2012.

Svar: Men det är tur att det finns en massa andra loppisar här runt Götet. Säg till om du vill med på en tur:-)
Turids blogg

2012-09-18 @ 12:35:57
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0