Fotografera fåglar


På väg till Gunnebo på söndagsutflykt fick jag syn på en massa svanar vid Stensjön. Hade kameran med  mig och skyndade iväg för att knäppa lite bilder. Tror att de nyligen blivit matade för de var så nära, men så fort jag fått upp kameran började de simma utåt igen. Tyvärr har jag ju ingen zoom på 50 mm, men jag gjorde några tappra försök. Ska åka hit igen en dag med klarare väder å ta med lite bröd.Tror det skulle kunna bli riktigt fina bilder på svanarna med lite tur och rätt förutsättningar.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Jag tycker det blev fina bilder!

Svar: Tack rara du:-))
Turids blogg

2013-02-18 @ 20:28:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0