Hotellfrukost med utsikt

 
Vi bodde på ett fantastiskt fint hotell i Sorrento. Utsikten från frukostmatsalen över kusten var makalös och satt man ute på altanen hade man det vidstäckta havet framför sig samtidigt som man skymtade ön Capri. Själva frukostbuffén var ovanligt stor och bra för  ett hotell i Italien. De har ju själva inte alls samma frukostvanor som oss svenskar. Men här fanns gott om valmöjligheter och färsk frukt som jag älskar. Den enorma kakbuffén som syns på en av bilderna kändes dock lite överflödig, den hade jag hellre bytt ut mot fler sorters bröd och pålägg. Tårta och paj äter jag gärna till fikat, men skippar det helst till frukost. En av dagarna hölls frukosten vid poolrestaurangen i stället, och det var ju inte så dumt det heller:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

En av dom bästa sakerna med att bo på hotell är just frukosten tycker jag ;)

Vilken utsikt!

Svar: Tack, jag verkligen. Frukosten är jätteviktig!:-)
Turids blogg

2013-10-17 @ 10:53:29
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0