Fint till våren

 
Tillbaka igen. Har spenderat en lång och härlig weekend i storstaden. Mer om den och vad vi hittade på i nästa inlägg. Gissa om jag fick shoppingsug när det var stor rea i varenda butik. Typiskt nog hittade jag istället en väldigt fin stickad tröja helt i bomull från Zara´s vårkollektion. Den är redan invigd och hur skön som helst och snygg till det mesta.
 
Nu blir det en massa plugg, håller på att skapa ett intro /vinjett till en film med 60-tals tema i flash och det är inlämning denna vecka. Ikväll blir också årets första träning för mig, MRL. Det känns verkligen att det behövs, trots långa promenader i både Umeå och Stockholm längtar jag efter att få ta i och svettas på riktigt. Mer bilder från Stockholm kommer snart.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken underbar tröja!

Svar: Tack, riktigt skön dessutom å bra kvalitet känns det som:-)
Turids blogg

2014-01-11 @ 19:09:59
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0