Firar nytt jobb

 
Nu är jag tillbaka igen. Det har varit två intensiva veckor för mig. Har nämligen tagit examen som webbredaktör och precis börjat ett nytt jobb! Detta måste såklart firas och eftersom jag var i behov av en ny väska som jag dessutom spanat på ett tag så fick det bli den här, från Michael Kors, fast jag valde den med silverdetaljer. Snygg, stilren och tidlös. Precis som jag vill ha det. För att lyxa till det ytterliggare blev det säsongspremiär på Peacock Dinner Club häromkvällen och dessutom har vi köpt en ny och snygg TV i vitt.
 
En bra helg som nu börjar gå mot sitt slut och jag börjar ladda för en ny intressant arbetsvecka.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, det blev den väskan! Superfin! Grattis till det nya jobbet :)

Svar: Tack så mycket:-) Ja väskan är redan en favorit;-)
Turids blogg

2014-09-29 @ 21:18:48
URL: http://nattstad.se/linamanda
Postat av: Anna

Grattis till allt - examen, jobb o väska!!

Svar: Åh, tack rara du:-))
Turids blogg

2014-09-30 @ 12:22:39
URL: http://www.annapannapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0