Finally friday

image246
Jag och honey har varit ute och ätit ikväll. Det blev grekiskt och kalkon för mig. Mums! Det är alltid otroligt stora portioner när man äter ute. Skulle räcka för tre måltider till mig. Passade på att inviga nya sjalen också.

Testade funktionen extrahera i photoshop. Har inte gjort detta förut, därav de lite hackiga kanterna, men man lär sig ju med tiden. Det kluriga är hur man får håret att bli jämt.. Nån som vet kanske?

Nu är det dax för mig att krypa i säng. Har varit en lång dag idag. Vill vara utvilad så att jag och J kan hitta på skojiga saker imorgon.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: elvira

åhh, vill ha den gula sjalen. Köpt på h&m va?

2007-08-04 @ 12:10:23
URL: http://elvirabyelvira.blogg.se
Postat av: Turid

Elvira: Japp, köpt på hm. Fin som höstfärg också.

2007-08-04 @ 15:20:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0