Moi at Heaven 23



En lugn helg, en del pluggande och några kompisdejter. Gårdagskvällen var riktigt nice. Startade kvällen med biljard på biljardpalatset. Därefter bar det vidare mot Heaven 23, alltså baren högst upp i Gothia Towers. Där skulle jag kunna bli stammis, riktigt juste ställe, trevligt klientel, goda drinkar och en fantastisk utsikt som med lite fantasi förde tankarna tillbaka till Bangkok och State Tower - The best of the best! Nåväl efter lite skålande och tjattrande gled vi vidare mot Pianobaren på Incontro. Jag hade väl väntat mig en annan typ av pianomusik, lite mer jazzigt, det kanske är olika olika dagar, men interiörmässigt var det riktigt trevligt. Här vill jag bruncha nån dag!

I see u around!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Förstår inte vilken bild du menar. Den till höger var då? Finns ingen bild till höger på bloggen med mitt hår som spretar?

Ja, systemkameror är snabba

2009-12-07 @ 20:41:50
URL: http://tinydancer.devote.se
Postat av: emelie

sv: jaha, den bilden. Jag slängde lite med huvudet och ställde in kameran på självutlösare bara :P

2009-12-08 @ 09:43:37
URL: http://tinydancer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0