TGIF



Hoodie H&M, Denimväst omgjord H&M, byxor Vila, Converse köpta i Usa.

En dagens outfit har varit sällsynt på min blogg, men då och då dyker det upp en. Här med denimvästen från föregående inlägg.

Idag har vi varit och hämtat en iMac som vi köpt av en vän. Jättekul! Den är ju så snygg och kommer att passa som handen i handsken till vår inredningsstil. J ska fixa en del med installeringar och sånt, så det dröjer någon vecka innan den kan användas. Spännande!

I övrigt kommer den största delen av den här helgen att gå åt till renovering (J renoverar, jag pluggar till salstenta). Vi ska ta bort en dörr mellan sovrum och vardagsrum, regla öppningen och sätta för en spånskiva. Därefter blir det en massa spackling, på med färg och antagligen en tapet. Detta kommer vi att syssla med några helger fram över. Det ska bli kul att se det färdiga resultatet, då ska vi nämligen köpa nya låga bokyllor/skåp och får mer väggyta än vi hade innan. Kanske ska fixa med lite svartvita foton, som skulle passa där?

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: Ja, det är det. Men jag har haft det också, fast då bodde jag hemma. Nu betalar jag av mitt studielån.

2009-08-01 @ 14:52:04
URL: http://camillalinnea.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Snygg outfit!

hoppas du har en bra helg



hälsar Anna

2009-08-01 @ 20:39:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0