USA i sommar



Wiieee! Här kommer resan vi har planerat sen i vintras. Jag ser verkligen fram emot detta, det kommer att bli så roligt! Det blir en fantastisk rundresa på 5 veckor där vi kommer att få uppleva sol och bad, storstad och shopping, nöjesparker, natur, öken, och en massa annat skojigt.  Vi ska också hälsa på mina släktingar som nu bor i delstaten Oklahoma, det ser jag verkligen fram emot då vi inte har setts på 11 år. Jag hälsade på dem sommaren 1997 då de bodde i New Jersey och sommaren 1998 då de hade flyttat till San Francisco. Nu ska vi alltså hälsa på dem på ett tredje ställe efter alla dessa år. Det är verkligen en av höjdpunkterna att få ses igen. Både spännande och pirrigt! Resplanen ser ut så här:

7/6 Göteborg-Frankfurt
8/6 Frankfurt-Miami
17/6 Miami-Tulsa (Oklahoma)
23/6-11/7 Tulsa-Phoenix-Grand Canyon-Las Vegas-Los Angeles (Road-trip)
12/7 Los Angeles-London-Göteborg

Kommentarer
Postat av: jossan

oj jävlar det var en riktig resa!! fyfan vad avundsjuk jag blev! skulle verkligen vilja göra något liknande.. road trip i USA, grymt! synd bara att det är så förbannat dyrt att jag inte har råd just nu. Ska spara din blogg så jag kan läsa om resan sen! :)

2009-05-10 @ 23:41:02
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg din kommentar på min blogg ang USA. Camarillo var en jättebra outlet där man verkligen kunde fynda märkesgrejer billigt. Googla på Camarillo så kan du kika mer på deras hemsida om butikerna. Sen tycker jag att Santa Monica (stranden och den lilla mysiga shoppinggatan) är ett måste. Det är där det kända tivolit finns som ofta syns i tv och reklamsammanhang. Vi bodde precis i närheten och trivdes jättebra där. Vill man spana på kändisar eller uppleva riktig LA-lyx är Rodeo Drive ett måste. Hyr ni bil är det också mysigt att köra upp i Hollywood Hills längs Mullholland drive och spana på alla lyxhusen som ligger där! =)

2009-05-11 @ 12:15:53
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0