Att hänga upp o ner

Sista klassen på grundkursen i poledance igår och jag ägnade den åt att träna på att hänga upp å ner samt att ta mig ner på ett snygg sätt. Det är riktigt klurigt att få grepp om stången och känna att man kan släppa taget utan att dunsa ner i golvet, men jag gör verkligen framsteg hela tiden och det är så kul att se tillbaka på hur mycket man har utvecklats. Tog ett par bilder med mobilen, men kvalitén är inte den bästa. Nästa gång tar jag med kameran som jag dessutom kan filma med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, så grymt snygga de kan bli. =)

Ska du bli typ polis eller nåt? :S

2010-07-02 @ 17:28:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0