Hemma nu

 
Det är fantastiskt härligt att vara ute och upptäcka världen, men visst är det allt lite skönt att också få komma hem igen, åtminstone till sin egna sköna säng och att få vakna upp till en rejäl och hederlig frukost. Baguetter och croissanter i all ära, men efter någon vecka längtar jag redan efter fullkornsbröd, ost, fil och flingor och färska bär. Min första svenska måltid efter efter hemkomst blev dock ingen traditionell husmanskost, utan bara lite enkel, men ack så god sushi att smaska på i eftermiddagssolen. Har även hunnit med en liten runda i trädgården. Där händer det mycket på 1,5 vecka.
 
Nu har jag precis importerat bilderna från kamerans minneskort och har nu att se fram emot närmare tusen bilder att sortera och redigera. Kika in imorgon på söndag för ett första inlägg från resan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Låter underbart!

2012-07-20 @ 22:36:22
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Jasmine

Åhh jag vill också ha svensk mat! En vän kommer ner snart så jag ska be henne proppa väskan med diverse gottigt! Jag säljer lite varstans men mestadels på marknader etc. En hemsida vill jag fixa snart också=) Hehe inte direkt mitt karriärsmål men duger gott och väl medans jag lite sådär halvdanr letar efter det perfekta jobbet!;-) Ser framemot semesterbilderna!

2012-07-22 @ 00:28:22
URL: http://baciatutti.blogspot.it/
Postat av: Elin

vilken middag =)

2012-07-23 @ 16:13:49
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0