(Mål)tid



J & hans bror har kämpat på bra idag! Medans jag shoppade skor och njöt en capuccino i solen på en uteservering sprang de hela vägen från start till mål. Utanför NK stod jag dock å hejade på precis lagom till att J passerade, vilken tur att Iphone och hitta vänner finns:-). Firade deras seger med en fläskfilé på grillen ikväll. Mums! Det har varit en lång dag idag som för min del inleddes med ett besök på Blomsterlandet. Där inhandlades krukor, lecakulor, perennstöd till pionerna och blomsterettiketter. Sen har alla frösådda sommarblommor och örter planterats om i större krukor. Imorgon hoppas jag också få ner Dahliorna i jorden. Men ikväll händer det inte mycket mer. Känner att John Blund snart är på väg. Godnatt alla fina!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, precis vi har bott på Koh Phangans nord västra sida där det är mycket lugnt.. Mest äventyrliga för mig måste jag nog säga Papa Nya Guinea & mest sagolika & vackra..hmm.. Tibet!;)



Ha en trevlig Söndag!;)



2012-05-13 @ 08:26:45
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så ska det låta gumman;) Skoshopping och cappuccino i solen. Kan det bli bättre..Kram

2012-05-13 @ 11:53:33
Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Härlig dag!

2012-05-14 @ 19:53:25
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Turid

Camilla: Ja, det är ju inte dumt alls:-))

2012-05-16 @ 22:01:41
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0