Nya objektivet

 
Några bilder från Björkö med nya vidvinkelobjektivet häromveckan. Det verkar ge mycket bra skärpa rakt igenom så hittills är jag nöjd. Måste dock prova med stativ och skymningsljus någon kväll. Verkligen en helt annan känsla än att fota med mitt 50 mm som jag gjort nu i nästan två år. Man får tänka till både en och två gånger då man får med så mycket mer i bilden samtidigt som allting plötsligt är så långt borta från sökaren. Blir spännande att se vad mycket kreativt man kan göra med denna allteftersom jag lär mig mer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

VetDu att Lennart och jag och Jonas och Marie har Bott på Björkö i 15 år? Mella 1967 och 1982 Håller med om att det är vackert där Fina bilder du tar.

Svar: Jo, det minns jag:-) Det låter verkligen härligt:-) Tack:-)
Turids blogg

2013-07-20 @ 16:27:24
Postat av: Erica

fina bilder!

Svar: Tackar:-))
Turids blogg

2013-07-21 @ 14:09:56
URL: http://erre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0