Adventskalender inspo

 
Bilder: Craft & Creativity
 
Har hittat en ny favoritsida jag gärna surfar in på med en fantastiskt trevlig tillhörande blogg. Här får man verkligen hur mycket inspiration som helst och blir så himla pysselsugen! Sist hittade jag det här fina kalenderhuset. Man viker bara ihop kartonglådorna och husets delar enligt instruktioner och sen dekorerar man på valfritt vis med t.ex papper och lim, washitejp eller målning. Hur fint som helst och inte alls svårt. Blir riktigt sugen på en själv, trots att jag inte har några barn som behöver kalender. Skulle älska att få en sån här som barn eller varför inte som vuxen med en ny liten överraskning varje dag fram till jul:-).

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra tips!! Ska kolla efter pennan också!

2013-11-01 @ 20:01:15
URL: http://timonhome.blogg.se
Postat av: anna

wow, vilket härligt pysselprojekt! :)

Svar: Ja, eller hur:-) Supermys med tända, pepparkakor och julmusik till!:-)
Turids blogg

2013-11-04 @ 08:04:45
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Linn

Får väl erkänna att jag också går och funderar på att ge mig själv en liknande adventskalender i år. Ge en vän en slant och be om hjälp med att fylla den, så att det blir en överraskning :-)

Svar: Hi hi, ja det är ju en toppenidé. Tvivlar dock på att min J är sugen på att fylla den med 24 klappar. Någon frivillig?;-)
Turids blogg

2013-11-06 @ 23:24:20
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0