Små ärenden

Först sovmorgon (min kropp är dock inställd på att kliva upp 05.30, det har blivit en vana nu). Låg och drog mig till 08.30. Gick inte att somna om. Förmiddagen var lugn, men när affärerna öppnade i stan gjorde vi en tur till lite olika butiker. J föredrog databutiker och Claes O, medan jag passade på att kika efter leggings och träningsbyxor. Hittade faktiskt ett par bruna leggings som jag varit på jakt efter. Kommer att passa fint till min nya tunika. Ett par träningsbyxor som satt perfekt fann jag också på stadium. Tyvärr köpte jag inte dessa för jag hade för mig att de var billigare på la redoute,men när jag kom hem såg jag på nätet att de var 100 kr dyrare. Aargh!! Får åka tillbaks dit senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0