Nu behöver jag inte frysa längre



När man fryser lätt som jag gör finns det inget som går upp mot en varm och härlig polotröja. Dessa i cashmere kom i paketet från La redoute häromdagen och är hur sköna som helst. De finns fortfarande några kvar på vinterrean så  skynda fynda. Även om de kostar en slant så håller de länge tack vare den härliga kvalitén. Jag har sedan tidigare polotröjar och koftor i cashmere av samma märke och de är fortfarande fina efter nästan två år och då har jag verkligen använt dem flitigt.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Fina! Cashmeretröjor brukar hålla väldigt länge, därför är de värda att betala en extra slant för. :)

2009-02-03 @ 10:50:27
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Solli

vilka söta polotröjor! de kommer garanterat att hålla dig varm! kram!

2009-02-04 @ 22:48:45
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0