Koftan



Idag myser jag i min stora härliga kofta från Maria Westerlind Mint & Vintage, en julklapp från mig själv. Tror jag knep en av de sista. Den är verkligen supermysig och skön och tjock i kvalitén. Riktigt bra svensk design.

Dagen idag har spenderats pluggandes på examensarbetet. Hela julen har jag arbetat med den, ja varje dag de senaste nio veckorna närmare bestämt och på onsdag ska den äntligen in. Så skönt! Håller tummarna för att jag kan gå upp med den och att den blir godkänd. Ikväll ska i alla fall jag och J göra något roligt ihop. Först ska vi hälsa på ett par vänner som nyss fått en liten. Sen blir det biomys med filmen Australia. Har hört att den ska va bra och ser verkligen fram emot detta. Det är så himla kul att se miljöerna man själv har varit i och återuppleva gamla minnen från min tid i Australien. Kommer såklart att längta tillbaks massor nu!

Kram på er & trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Snygg outfit :)

2009-01-08 @ 10:17:52
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0