Upp å hoppa

Viilken dag det har varit. Heldag i skolan 9-16, vilket är ovanligt länge. Har precis kommit hem å ätit lite mumsig fiskgryta som jag gjorde häromdagen. Nu är det hur lätt som helst att lägga sig i soffan med nya Chic som kom i brevlådan idag, men näpp. Här ska tränas! Har man lovat sig själv så har man. Det blir MRL om en timme å jag har sån tur som får skjuss hem av J som lämpligt nog kommer från hem från Finspång i samma veva som jag slutar mitt pass. Nya träningsskorna var en aningens små så eventuellt åker dom tillbaka till Ellos. Har i alla fal beställt ett par i en storlek större att testa. Man vill ju inte få skoskav när man tränar. Dags för mig att byta om nu. Ikväll vankas det Lost...

Kommentarer
Postat av: joyce

hej sötnos !



Vill du vinna en klänning från Nelly?

Var med å tävla i fall du vill :)



pussåkram

2009-03-27 @ 12:13:53
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0