Nu blir det grillat



Premiärgrillning för säsongen. Solen har värmt oss och dagen har varit underbar! Har trädgårdsarbetat i linne och fått en massa gjort, men är långt ifrån klara. Startade upp ett nytt projekt som jag gått och klurat på ett tag, en ny rabatt mitt på trädgården att beundra lite på avstånd. Tror det kommer att bli superfint! Ser framför mig precis vilka växter som kommer att få flytta in där. Imorgon luckrar jag upp jorden och inhandlar växter. Ikväll ska jag kolla upp jordtyper, bästa gödsel och göra en liten lista över mina inköp. Detta kommer att bli så bra!:-).

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-01 @ 02:20:38
Postat av: Farmor

Du verkar bli bättre och bättre trädgårdsmästare för varje projekt,jag kommer när allt står i full blom!

2012-05-01 @ 02:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0