Årets första grillning

 
Idag blev det premiärgrillning på lilla grillen. Gott och efterlängtat. Till helgen tror jag vi bär ut utemöblerna och fixar i ordning lite i trädgården. Vi har ju haft så fint väder här hela påskhelgen och även denna veckan. Har passat på att plantera om alla tomater och sommarblommor jag har sått. Det växer så det knakar här inne nu när solen ligger på. Mina dahlior förresten, dem har jag nog förodlat alldeles för tidigt, de är redan jättestora och inte vågar man väl plantera ut dem förrens om några veckor. Har satt dem en bit in i rummet nu och hoppas att de stannar i växten nu ett tag:-).

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

SÅ gott det är med grillat!

2015-04-09 @ 19:41:58
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0