Finns jackan kvar?



Bild: STYLEbyKLING


Precis när jag sett över min budget efter vår långresa och funderat på att börja spara, får jag syn på den här snygga jackan Elin Kling har på sig. Hela outfiten är snygg förresten. Hoodtröjan från Acne skulle jag inte heller tacka nej till. Angående jackan gillar både färg och stil och att den ser praktiskt ut och funkar såväl till landet som till vardags. Den skulle visst finnas på Naturkompaniet. Någon som vet om den finns kvar och vilken modellen är?

Kommentarer
Postat av: jenny

det är en fjällräven, vilken modell har jag ingen koll på :)

2009-07-23 @ 21:12:04
Postat av: Travel and fashion

Jenny: Tack, spanade efter den i butik idag, tror jag fann den:-)

2009-07-24 @ 19:36:07
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0