Cravings



Efter att ha besökt Röhsska lunchade vi på Café Cosmos, ett nytt favvoställe. Vi satt såklart ute och njöt av de sista solstrålarna, hur ska jag kunna vänta till nästa sommar? Jag hade värsta suget efter köttbullar sedan några dagar tillbaka, så det fick det bli. Mums, smakar precis som hemlagat! Därefter kaffe på maten och sedan lite fönstershopping, eller okej då, jag provade några skor medans min vän väntade snällt på mig. Skor är investeringar tycker jag och bör därför ges undantagstillstånd i shoppingstoppet, ja också jackor då förstås. Behandlar man dem väl, kan de bli ens följeslagare i många år framöver. Karaktär var det ja, karaktär!

Kommentarer
Postat av: sofie

det där såg sååå gott ut!! Husmanskost i all ära! Gott är det :)

2009-09-13 @ 22:33:52
Postat av: J

Mmmm... nu blev ju jag också sugen, hoppas det finns morgondagens lunchmeny!

2009-09-14 @ 20:38:31
Postat av: Travel and fashion

Sofie & J: Det var mumsigt kan jag lova:-)

2009-09-22 @ 19:41:58
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0