Slutet av sommaren

När jag kom hem från jobbet igår var jag bara tvungen att lägga mig på en filt i solen i vår trädgård för att absorbera de kanske sista varma solstrålarna för den här säsongen. Kan inte påstå att man blivit bortskämd med fint väder denna sommar. Har ju knappt hunnit använda mina shorts och alla andra nyköpta sommarkläder. Det ser redan lite höstruskigt ut där ute, låt det inte gå så fort.

Gårdagskvällen spenderades ihomp med en kompis och jag lagade pasta- och kycklingsallad med fetaost. Gott! Glömde förstås detta hemma idag, så nu har jag ingen lunch för dagen som jag tänkt.

Kanske blir en lugn hemmakväll i stället för en utflyk till havet idag. Det regnar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0