Fyndat på rean

Efter att ha lämnat av väskorna hemma idag, for vi in till stan i hopp om några fynd. Jag var främst ute efter snygga skoletter samt tröjor eller koftor i bra kvalité och material som cashmere eller merinoull etc. J skulle ha prylar till sin Mac, så efter lunch skiljdes vi åt nån timme.

Jag konstaterade att det var dåligt med skoletter, men en hel del snygga stövlar, fast det har jag ju redan. Försöker hålla mig till planen:). Ett par vinröda lackpumps spanade jag lite extra på, men de fick snällt stå kvar på hyllan.
Tog en sista kik inne på Åhléns där jag hade presentkort och vips så hittade jag två fina koftor i cashmere/siden blandning nedsatta från 699 till 399, vilket kändes helt ok med tanke på materialet. Kunde inte bestämma vilken färg, så jag tog båda;) Bilder visas imorgon.

Nu ska jag packa upp väskan och fixa lite kvällsmat, varma mackor. Sen blir det filmmys och tidig natt, så att vi är utvilade imorgon, då vi ska fixa, plugga å planera nyår.


Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0