Grå och mulen

Ännu en dag utan sol.  Det blir till att tvätta och pyssla inne med sådant man annars inte har lust med. Har sorterat mina kläder idag och hittat lite som jag vill sälja. Kommer att lägga ut det på tradera framöver när jag får tid.
Denna vecka har jag två nya jobb i reception och växel för bemanningsföretag, ska försöka läsa på lite ur mina tidigare anteckningar för att friska upp minnet. Börjar känna mig nervös faktiskt. Det var ju trots allt ett år sedan jag jobbade med sånt och nu ska jag sätta mig in i nya företag och rutiner. Men det ska väl ordna sig, pepp pepp!!

Nu ska jag fixa i ordning mig och sedan en rejäl promenad innan regnet tar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0