Motivation



image152image153

                                                                                                   
                                                                                                             Bild: Ellos


Det är lite sent jag vet, att börja träna inför badsäsongen nu. Jag får satsa på beach 2008 istället. Tänkte att dessa godbitar ifrån ellos kunde motivera mig. Jag valde capribyxorna i gråmelange. Dessa är nedsatta varor och därför lite billigare än i butik. Nu ska jag bara komma igång också...


Kommentarer
Postat av: Håkan

du menar inte beach 2008 då hihi

2007-07-04 @ 16:39:57
Postat av: Turid

Jooo såklart:) Har ändrat nu.

2007-07-06 @ 22:01:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0