Finally friday

Dagen har gått fort som vanligt. Seminarium i organisation och ledarskap på morgonen. Vi klarade oss fint!

Efteråt skulle jag bara en kort sväng till backaplan på jakt efter en blus jag sett på en av HM:s kassörskor. Slut överallt annras, men där fanns det en kvar i min storlek, en morgonrock fick också följa med mig hem. Tänke inviga den ikväll till vår myskväll framför idol och sedan lite film.
På väg till vagnen för att åka hem råkade jag gå in på Lindex och fick syn på en blus/skjorta jag velat ha länge, den ligger nu på min säng och ska provas noggrannt i morgondagens dagsljus.

Eftermiddagen har ägnats åt städning och plugg.

Nu är J hemma och ikväll ska vi bara rå om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0