Redan fredag

Nyss hemkommen från heldag i plugget. Har bara städat och diskat lite och nu ska jag äta middag. J kommer hem senare idag, så jag hinner fixa lite innan han är hemma, effektiv som jag är. Tentan i organisation och ledarskap är utlagd på kursportalen och kanske hinner jag börja lite smått att fundera på vad jag ska skriva, den verkade faktiskt inte så svår denna gång, vilket förvånade mig en aning. Men man får se hur det känns när man sätter igång.

Vad som ska hända i helgen har jag inte riktigt hunnit reflektera över, men jag ska försöka ta de lugnt och inte jäkta så mycket som jag brukar. 5:te säsongen av 24 ser jag fram emot att kolla på, verkar spännande. Eventuellt provar jag några jackor till och sen är det ju träning igen på söndag. Jag ska ju hinna njuta av J:s sällskap litegrann också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0