Helg

Skönt med helg nu å att älsklingen har kommit. Jag har sovit så dåligt denna vecka, så ikväll ska vi ta det riktigt lugnt, se film och ta en tidig kväll med lång och skön sovmorgon imorgon. Jag och J tog en kvällspromenad till posten för att hämta ut ett paket från Ellos som anlänt. Det var min blå tunika som jag beställde för över en månad sen. Hade tänkt att ändra färg till en grå istället, men nu tycker jag att den var helt ok och dessutom lite annorlunda eftersom jag redan har så mycket grått i garderoben. Bild på denna kommer ev imorgon.

Skön kväll på er alla!




Update:
Glömde ju berätta att J bjöd mig på thairestaurang ikväll. Väldigt mumsigt! Fick det eftersom jag har namndag på måndag, men han är inte hemma och kan fira mig då. Såå gulligt! Thank´s honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0