Sjuk

Resan upp hit gick bra, men den var lång. Tog ca 10 timmar från Finspång och hit, men det går bra när man stannar och gör pauser då och då. Jag hade sett fram emot detta med jul å mys, men tyvär är jag inte på topp. Jag är riktigt krasslig sedan några dagar tillbaka och börja bli less på detta. Vill så gärna vara frisk och pigg nu inför julen och julafton som ju faktiskt är imorgon. Solen skiner och det är jättevackert ute med en massa snö här i Umeå. Man vill bara ut å promenera. Istället har jag suttit med min uppsats hela dan idag och igår och snörvlat. Snart ska jag följa med J in till stan för att gå på apoteket.

Som en liten tröst och julklapp till mig själv har jag lagt in en beställning på en myskofta från Mint & vintage. Hoppas att den passar mig. Tyvärr gick det inte att länka den, men visar när den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0