Tillbaks i Finspång

Igår tog jag tåget till J som mötte upp mig i Norrköping. Vi passade på att ta en lång och skön promenad över strömmen och gick sedan vidare till Fräcka Frökens där vi åt smaskiga grillspett med fläskfilé. Det stället är så mysigt och jag rekommenderar det om ni befinner er i Norrköping någon gåg. Här i Finspång ska vi bara stanna till söndag då vi tar bilen ända upp till Umeå för att fira jul hos J:s familj. Det blir en lång resa på ca 10 timmar, men det är billigare än flyg och dessutom får vi med all packning. Själv har jag ju tre väskor:-).  Hoppas hoppas att det blir en vit jul i år. Chanserna är ju ganska goda när man befinner sig i Norrland. Jag får ta lite bilder å lägga upp när jag kommer fram.

Nu måste jag sätta igång med ex-jobbet. Full fart fram till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0