Cafémys och drömresor

Idag ska jag och älsklingen in till stan och ett mysigt café, men först ska vi samla på oss en massa resekataloger hos resebyråerna. Älskar att bläddra i dessa. Vi hoppas på att få möjlighet till en resa på semestern i sommar. Men allt beror på sommarjobb jag sökt och J:s möjligheter till semester. Helst vill jag göra en långresa på mellan 3-5 veckor till någon exotisk plats med massa sol och god mat. Vi får se vad det kan bli. bra att förbereda sig lite, kolla priser och favoritresmål först.

image506 

Bild: Expressen

Kommentarer
Postat av: A

funderar på om jag ska ut och resa i år också, men det blir nog inte så långt. kanske ett återbesök i London eller en restresa. beror lite på vad det finns för utbud samt hur lång semester jag får.

2008-02-09 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0