Ole dole doff

image507

Satt på café idag och bläddrade i en massa kataloger. Älskar att resa och vill besöka nästan alla platser. Det är ju så roligt att bara diskutera och planera också, men svårt att bara välja en resa. Men eftersom jag inte gillar att välja bort saker sneglar jag förstås gärna på kombinationsresor eller försöker kombinera ihop själv. 2 för priset av 1. Hihi!!. Vi har nu minimerat våra alternativ till 7 olika länder:-)

Några som ligger mig extra varmt om hjärtat just nu är:

♥ Lankawi/ Borneo
♥ Thailand
♥ Costa rica

Det dessa har gemensamt är framförallt fantastisk natur/djurliv, spännande kultur, djungel, regnskog, billigt och sol. Kort sagt nästan allt som jag letar efter i den perfekta resan.

Åhh,  jag vill åka nu! Hoppas verkligen att det kan bli av, helst i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0