Upp och ner

I perioder är det jättemycket att göra och jag varken hinner eller orkar blogga, men ibland kommer stunder när allt känns lugnare som idag. Denna helgen har jag försökt hålla pluggfri och igår var vi en sväng till Ullared och Gekås. Måste säga att jaginte är imponerad av deta köpcentrum. Detta var tredje och sista gången jag var där och hittade som vanligt inget. Tycker inte som alla säger att det är särskillt billigt. Priserna går att jämföra med ÖB eller Willys och imponerade inte direkt på mig. Kläderna som fanns kändes tråkiga och budget. Näe... jag är besviken.

Kommentarer
Postat av: A

jag har aldrig varit på GeKås eller Ullared. efter din recension behöver jag aldrig åka dit. skönt att slippa den trängseln.

2008-02-04 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0